Lisa Roivas Träning

true blood / true love

ojoj vad glad jag blev igår när jag inåg att det redan fanns 3 avsnitt av True Blood säsong 2 ute o ladda hem o titta på. dock somnade jag mitt i första igår vid 3 nångång, efter ännu en tidig ikväll på jobbet :) vi är bäst tjejer !

mera vampyrer, jag är kär. han heter markus krunegård. synd att jag inte är en festivalmänniska, o skulle absolut inte börja o testa på Hultsfred :) men det hade varit fint o vara där.



vaknade tidigt idag igen, av ett sms från jobbet. bussarna kommer ju sluta gå den 16/8, vafan tänker dom med ? jag har absolut råd o skaffa bil osv, men med tanke på miljön o försöka hitta parkering mittinatta och att jag faktiskt kan lägga undan 5000 i månaden eftersom jag har nästintill noll i räkningar så har jag faktiskt ingen lust. dehär får dom fan lösa :/

ne, nu skiter i i allt tråkigt, idag är det fredag & jag trodde jag slutade kl 21, men såg precis att jag bara jobbar till 19 :) plus att jag är ledig lördag, söndag .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: