Lisa Roivas Träning

stenhårt o va vaken igen

utvilad ? nej, men hinner sova en tim på eftermiddagen iaf :)

undrar om min syster kommer vakna o ringa snart, eller om hon drar sig bara för att det är mulet ute. vi skulle åkt o badat, men hoppas på att hon vill gå på stan istället !

har beställt mina första böcker över nätet, haha, intressant. kunde inte motstå, blev 3 stycken, två pocket till resan (jag är galen i pocketböcker!) och ''the little black book of style'' den jag såg i bokhandeln sist o inte kunde motstå .

kollade på videon som tina sa åt mig o göra, kungen skarsgård, gjorde så jag tillomed drömde om honom & ett gäng vampyrer inatt och ojoj, hon är ju ta mej fan inte frisk någonstans. jag älskar henne.

Kommentarer

  • Empa säger:

    ja, det är hon :) det var ett par bruna linser =)

    2009-07-19 | 16:49:54
    Bloggadress: http://eempaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jag jobbar på Wallmans Folkparken & på Grilletten på Lindövägen, yeah!

    2009-07-19 | 20:46:52

Kommentera inlägget här: