Lisa Roivas Träning

matchen är på City Gross

ska ut o gå en sväng, underbart o ställa om sig för att jobba morgon, not, förlåt om jag var okontaktbar igår, haha . börjar bli som förr, när jag njöt alldeles för mycket av ensamheten & tystnaden. ska lägga av, lovar :)

kom hem från stan med syrran vid halv 4 hon gick vid halv 5 efter vi röjt klart i min garderob (kläder ngn??) hon skulle på träning på nya arenan i Lindö :D häftigt tyckte jag, mindre häftigt när den fick heta city gross arena haha.



vad man ska göra resten av dagen vet jag inte - träna+sola är prio ett :)

igår var jag så glad över alla som kommer till hösten, idag är jag ledsen över alla som tycks lämna mig . Annso, Jesper, Lina R o alla andra från jobbet som söker sig vidare eller ska börja plugga . Maria & Hanna som åker tillbaka .

men jag ska bara njuta av resten av tiden, nu är Sofie här oxå ! :) mys i Valdermarsvik nästa vecka ska bli guld !

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Citygross arena ? :D vafan ! det är väl inte så farligt haha !

    2009-07-22 | 19:09:04
  • T säger:

    barnet passar dig rö :D

    2009-07-24 | 09:56:56

Kommentera inlägget här: