Lisa Roivas Träning

eat this !



det bara bubblar i magen så bra den är :)

vaknade sur & trött, mindes suggårdagen på jobb, tungt var det, men bra är vi iaf :) tack för kramen, den behövde jag verkligen ! skönt o veta att ni tycker om mig trots mitt stormiga humör !

väckt av ett samtal från syster, ska ner på stan vid 12. sen ringde Fia, äntligen har hon lycktas boka rätt tågbiljetter, hihi :P
sen ringde chefen o frågade om jag ville jobba, men orkar verkligen inte, vill bara ha en dag för mig själv o tjejerna idag. kommer inte ens orka träna idag, haha. lite för lite sömn sista tiden, men sova kan jag göra inatt .

är så himla glad så det finns inte. Sandra flyttar hem om 2 veckor, sen kommer Lina o ska plugga i stan & Jonas flyttar till Kvarn. helt mitt underbara Oslo (eller haha, inte ens i närheten men iaf) kommer va hos mig i höst ....... :)

inte ens ett enda fukkin jävla sms har du kunnat kosta på dig .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: