Lisa Roivas Träning

the curious case of benjamin button

gårdagens film. efter en halv dag med snöiga äventyr var det supermysigt.
efter mycket krångel, men en trång säng, widescreen (not) dator med dåligt ljud som stänger av dig för den blir överhettad blev det en trevlig upplevelse :) riktigt bra film, lite lång bara, hoppas alla inte är alltför trötta idag.

själv vaknar man automatiskt efter ungefär 8 timmar, idag kl 8, skönt är det, men gammal känner man sig.

lite frukost, lite musik, sen tvätt o träning. sugen på shopping med, iofs är jag sugen på mycket just nu, men eftersom lönen blev ett totalt misslyckande så måste jag chilla lite. sola iaf.

nu går solen upp över ett helt snötäckt Oslo, helt grymt vackert. kanske blir det 14 minus idag istället ?

Kommentarer

  • Louise säger:

    Åhh, visst kan det vara skitkul på Donken :D Med rätt personer. Det är ju lite som en sekt. haha =)



    Var filmen super eller bara bra? hehe, jag vill med se :D

    2009-02-09 | 10:00:12
    Bloggadress: http://singelmorsans.blogg.se/
  • emilie säger:

    Ja jag har bokat en hemresa! =)Vet inte om jag kommer träffa lovis och sandra.. Dom är så mesiga och orkar inte komma dit vi ska! GRRRR

    2009-02-09 | 11:02:17
    Bloggadress: http://skremilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: