Lisa Roivas Träning

seg dag

fast tiden har gått ganska fort.
så kul o jobba lunch med ett gäng o kväll med ett annat gäng. dock hinner man inte med ngt skitnsnack eller bus på kvällen, var helt fast på kassan :) men mycket svenskar gör det ännu roligare, o en o annat flörtande med mig är ju uppskattat trots allt.
känner mig bara så dum ibland, känns som jag gör en massa fel men ingen säger någonting. kanske är det för att det verkligen inte gör ngt eller så snackar alla bakom ryggen eller uppe i köket istället.
speciellt han som säger till mig självklara saker, som om jag inte visste det redan.. men sen vet jag ju själv så snurrig som jag är så missar även den bästa ibland :P
måste rycka upp mig, ge migsjälv lite mer självförtroende, de e bara att jag e så himla handikappad, rädd för o vrida eller halka till o allt går åt helvete med knät igen. det drar verkligen ned mig på botten, känner mig klumpig o osexig, fånigt, men sant.
jag går o oroar mig hela tiden, mest för att jag har ont hela tiden, men för det okända, efter röntgen. blir fr o er, haha. för o efter. ne, men ska det opereras oroar jag mig för det o ska det inte de, ja, då vet jag inte vad som kan göra det bra. eftersom det enda som har förbättrats är att jag nu kan gå ...

iaf, snart är det helg igen :) kommer få en underbar alla hjärtans dag trots allt, o trots att oskar o petter flyr till fjälls :P känns som om de kommer bli megakaratefest i vår lägenhet för en gång skull ! får passa mig, nu måste vi bjuda killar :D
segt förut med när jag kom från jobbet o verkligen ville blogga o ingenting fungerade :S de har varit så varenda kväll, måste alla blogga samtidigt eller ?

ne, nu sista avsnittet av ANTM, har jag sagt i två avsnitt redan, men jag kan inte slita mig. jag blir så glad av o se vackra tjejer o deras påhitt o fotograferinga o alla fina kläder. men de är en dag imorn med, en stenhård träningsdag dessutom ! 

favoriten analeigh O INGE SPOILERS NU TACK ! :D



helt grymt långa ben. kanske tillomed jag hade fått långa ben på en sånhär bild. eller kanske inte, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: