Lisa Roivas Träning

sån härlig dag

vet inte varför, har varit på helt cpstrålande humör på jobbet, trots den pissiga början på dagen. men de va efter ett samtal då jag insåg att allt kommer ordna sig och bli bättre igen ... :D nu är de bara knät som återstår.
kommer ha träningsvärk i armar o ben efter jobbet idag, o ont i ryggen börjar jag med få, eftersom jag förmodligen går helt fucked up.

neh, sovit 6 timmar typ på två nätter, haha, man blir lite knas i bollen då. men jag känner mig positivare, gladare, självsäkrare än vad jag gjort på väldigt länge. tack ska du ha !

så glad att jag har kommit er så nära tjejer, att jag kan vara gladare utåt när jag mår bra, mot människor jag tycker om och dom jag inte känner alls. att jag kan ta kritik på rätt sätt o vända det till något oslagbart. att jag tacklar motgång med den styrka jag faktiskt har.

nu ska jag äta kyckling igen, hahaha. o snart är jag väl inne i McD rutinerna, en big o c:o kl 23.55 varje stängning :D men det var oxå då jag var som mest vältränad, haha.

snälla flickor kommer till himelen, vi andra kan gå hur långt som helst.

... insåg att dehär blev ett enormt töntigt inlägg, övervägde o inte publisera det. men hey, this is me.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: