Lisa Roivas Träning

oj vad råkade jag installera nu ?

nae, men det blir nog bra. råkade bara trycka på importera alla mina bilder i ett bildredigeringsprogram jag laddat hem. så här kan jag ju sitta hela morgonen, haha. har inte lite bilder.

vaknade inte på bästa möjiga sätt idag heller :P plus att jag har ont i magen o känner en upcoming huvudvärk. det går nog över med lite (EH, mkt!) kaffe o distrahering.

mr gick bra igår, tack alla för alla samtal från sverige :) får ju tyvärr vänta lite till för svar, men hoppas på i slutet av veckan, o tiden går så fort så. malin o jag kom lite sent, fick vänta på trikken i evigheter, stod o njöt av varsin latte i solen o sen gick vi åt fel håll när vi väl va uppe på majorstuan.

sen åkte vi ned mot stan, tänkte ta en promenad först då det inte är så långt o gå egentligen i Oslos innerstad, men vi visste inte riktigt var vi var. var väldigt hungriga, bestämde oss för att laga mat, fiskgratäng, malin e vegetarian o jag va så sugen på potatismos :P mötte hennes bror i deras hall o en timme senare fick jag äta den godaste maten sedan kycklinghamburgarna :) jag lagar inte mkt mat längre o Egons smakar allting likadant numera.

nu vet jag varför jag har ont i maugen. åt tre stycken glassar igår, min mage är nog i chock, haha.

kollade på film, patrik 1,5, som jag velat se länge, toppenbra var den ! vi skrattade o led med dom. det var bara lite tråkigt när jag väl kom hem till Fia för att mysa var hon så glad att hon just fått hem den filmen o jag var tvungen o förstöra med att säga att jag precis hade sett den :P kunde ju iofs ha sett den igen. men jag var så trött o klockan va mycket så jag däckde i min säng vid halv 12. fick iaf mysa lite innan jag kom hem :)


neeeeeeeeeeeehe. vad ska man göra idag då?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: