Lisa Roivas Träning

nostalgia



muhaha. hoppa runt i våfflat hår o savannbyxor på ektorpsdisona i 7:an :P Linn med sin owboyhatt o Sosso med sina byxor med ditsydda vita händer på asset som lyser i UV-ljuset. fyfan vad vi var häftiga ! vill bara hem o kasta mig över mina fotoalbum !

men lite som min nya favolåt, lady gaga- eh eh.mp3, låter en gång, kanske är det bara en gång, som pontiaks- 80-talet, haha en låt som jag hatar. men fan vad kul de skulle va o varit ung då. känner att mycket kommer tillbaka av klädstilen i vår, o mycket musik är influerad av gammal pop, helt underbart.

ne, nu måste jag dra mig mot jobbet, lär ju ta en 45 minuter o ta sig dit som vanligt. en sträcka som tar 10 minuter med trikk egentligen o 15 minuter o gå :D

Kommentarer

  • alex säger:

    Jaaaa...jag kommer oxå ihåg ektorpsdiscona :) Men dock inte vad jag hade på mig :S ;)

    2009-02-20 | 23:55:12
    Bloggadress: http://alexandrabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här: