Lisa Roivas Träning

konsten att vänta

massa saker finns det o göra hemma medan man väntar på att whoever det nu va skulle komma o fixa i vår lägenhet. 
 
- måla naglarna som jag inte gjorde efter fotbadet
- sen kan man fixa naglarna på händerna när man ändå är igång
- sortera all musik o alla bilder på datorn
- se en film
- hoppa i oskars säng. sen petters o majas o fias.
- försöka laga maja o fias trasig säng (den lär ju gå sönder om jag hoppar i den) då blir det möjligtvis behov av en tur till ikea, dvs jag kan inte stanna hemma
- sy o laga trasig kläder så jag har något o ha på mig eftersom allt ligger i tvätten. kan man sy strumpor av en cardigan ?
- äta upp maja o fias tacofärs som jag var snäll o ställde in igår. eventuellt laga tacos.
- limma duschhandtaget igen
- sen kan man duscha jättelänge för ingen annan e hemma
- dricka te (kaffe e redan drucket) o läsa en bok
- och kommer solen fram kan man sitta på balkongen
- men först måste man skotta den, kan bli ett samtal med farbror blå då om man skottar ned den på deli deluca under oss
- o åker jag in så kan jag skylla på att det är därför jag inte stannade hemma men

jag får panik av o va hemma, jag måste iväg, beklager, men jag måste tvätta !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: