Lisa Roivas Träning

kärlekssjukan



fast det är jag som har ritat alla hjärtan, skrev ett meddelande till boysen igårkväll att de skulle ha en underbar dag idag. dom drack lite öl igår o mitt under när jag, fia & maja kollade på film bestämde de sig för att de skulle gå ut. trots att de skulle gå upp o åka med en buss kl 05.10.
eftersom dom inte är kvar så hann dom väl med bussen.
vet inte vad klockan var när de kom hem, men jag höll på o somna iaf.

var ute en sväng i torsdags efter jobbet. satt kvar o blev bjuden på vin, sen lite smålullig begav vi oss till expressen för karaoke. de var en annorlunda kväll helt enkelt, grymt kul, sov hos malin, blev bjuden på frukost imorse.
sen lunch med maria på egon karl johan, sen stack vi upp till bislett för o kolla på en lägenhet.


solen skiner i Oslo idag igen. känns bra, tror de löser sig med cashen oxå. men jag hatar o va pank alltså.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: