Lisa Roivas Träning

jag vill supa ned mig

ikväll. inte imorn :) fast ikväll skulle det inte få plats i maugen, är fortfarande mätt från när jag åt vid 4, för jag somnade vid 5 o sov till för en stund sen, haha. palla inte kunna somna inatt.

men de e lugnt, imorn är det vilodag o börjar inte förrän 12 så  man kan sova ut. om man inte måste packa partyoutfitten innan jobbet, då det är fest hos Lina som fyller år imorn :P

jag e så otaggad till o festa egentligen, bara för att jag inte kan dansa, då det egentligen är enda andledningen till o häva i sig alkohol i kopiösa mängder för att sedan var snyggast o sexigast o orka dansa (eeeh va?) hela natten lång. ge mig ett helt knä o sommar, eller egentligen räcker det med snöfria gator, sol o plusgrader så e jag nöjd :P

arg, glad, överlägsen. hoppas det gör ont.

nu kom fia o maja hem, trallala, de har varit o sllängt in tvätt hos kim som bor på andra sidan gatan :) neh, nu ska vi färga håret på mooooiiiii.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: