Lisa Roivas Träning

jag har världens absolut häftigaste syster

bäst är hon, i alla lägen, så himla ball, grym, söt, allting man önskar sig ! blir stoltare för varje dag som går !

men hon hatar denhär bilden, hoppas hon inte blir alltför ledsen nu, jag tycker den är så häftig ! :P o jag måste ju bara visa upp henne ;D någon som gör något vettigt med livet i min familj, haha ! hon e lixom tillomed bättre än mig !



3. Linnéa Roivas

Född:

1994

Position:

Forward

Längd:

161 cm

Tröjnummer:

3

Bästa egenskap:

Spelförståelse

Tidigare klubbar:

-

Det bästa med LFFdam:

Allt

Personlig målsättning denna säsong:

Utvecklas som spelare och göra bra ifrån mig på träningar och matcher

Favoritspelare:

Zlatan Ibrahimovic

Favoritlag förutom LFFdam:

-

Yrke/Studier:

Djäkneparksskolan


hemsidan: http://dam.ifknorrkoping.se min syster finns under U-laget, nr 3 :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: