Lisa Roivas Träning

insnöade i Oslo



fyfan o det slutar aldrig o snöa heller. men fint är det, förutom att alla trikkar står stilla typ.

huvudet värkte rätt illa imorse, blev en oväntad o helt grymt lyckad tur till cafe sör efter biljarden igår, alla var lika dåliga så det var oxå kul. massa massa sinnes bra musik spelade dom för en gång skull :) synd att du gick hem bara, hade varit kul o lära känna dig bättre.

nu sitter jag maja fia o nördar vid varsin dator runt köksbordet, ska kolla på lite film o bara mysa. inte äta äckliga mögliga mackor eller festa. kors in the tak.

vart lite stolt över migsjälv när jag visste att bird is the word e med i full metal jacket. men jag hatade att jag tvivlade, de ska jag sluta med. jag vet att jag har rätt, haha :P

ne, fyfan, nu måste jag sluta med pinsamheterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: