Lisa Roivas Träning

idag är jag däremot trött o sur

sovit 4 timmar kanske. 3. vet inte.
blev väckt av ett samtal mellan fia o elektrikern. sen small det i vår tvättmaskin o så rök det lite grann.
så här är jag. i stort sett utan kyl o nu verkligen utan tvättmaskin. o ett fruktansvärt morgonhumör.

då kommer min allra bästa sida fram. miss-jag-vet-allt-mest-o-bäst-bitch.

jag är så arg o bitter, vet inte varför. på personen som ljuger, försöker lura o inte vet bättre.
som pizzabuffen igår, tror du jag är dum på riktigt ? tack för att jag har uppmärksamma arbetskollegor.
som du, som lovar att du kommer innan 14:e o att du åkte hem för o reda ut problem. (men vad vet jag, jag skullle ju inte öppna min käft för jag visste ingenting, som jag alltid sa när jag var 16: ''NI FATTAR JU INGENTING'' det var nog min favoritmening. o varför sa jag det ? för jag snackade inte med mina föräldrar så hur skulle de kunna förstå ? jag känner mig lurad av dig. o ja jag tänker dissa, precis som han gjorde :) why ? för att jag kan !

ne, nu måste jag åka till skatteverket. blir inget gymmet idag heller :( men jag har inte gett upp, jag är ingen slacker !

regrets are mistakes you didn't learn from

Kommentarer


Kommentera inlägget här: