Lisa Roivas Träning

grattis emelie !


som fyller 20 år idag :) vad tiden springer, det var ju nyss jag som fyllde, haha.
skönt o kunna komma in vart man vill, (harrys o bomull är lite tidigt ;D) palace lördagar rokks. systemet, here we come.
grattis igen, synd att jag inte kan vara där i gratta in person, men jag kommer snart o hälsar på ! hoppas det blir ett stort partaj med massa skyssta presenter ! skåla från mig med !

o sarah ;) nej, de är inte ett pack premium faktiskt, så det är fortfarande miiiiina :P till ägaren dyker upp, den får nog skynda sig, snart e det helg... men jag ska ju jobba 12-21 fre,lör, sön så det blir nog kanske inte denhär helgen iaf ! :)

nu är den stora frågan, krypa ned i sängen som fortfarande e varm ... mmmm ... kolla på heroes s03e16 som jag för det första missade o ladda hem i tisdags o för det andra somnade till igår när jag skulle se på det.

eller gymmet på en gång ....



fick ett par högtalare i söndags, som jag lade beslag på :) nu spelas denna på högsta volym, trodde fia var hemma en stund med mig men idag är jag tydligen helt ensam ...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: