Lisa Roivas Träning

ett gott skratt

som jag ville ha. http://www.tjuvlyssnat.se slår aldrig fel. speciellt inte när man inte läst sen september typ, flera timmar av underhållning.
var knappt så fia fick med mig till gymmet :) men det är jag glad för, tack. o tack för ärtsoppan, sjukt god !

true blood blir inte true förrän i juni :( det suger ! (HAHAHAHAHA) men heroes igår var sinnes bra. sinnes !

min säsong av CSI las vegas har fastnat på 99,9% o nu är det 18 min kvar. hur ska man fördriva den tiden ?
jag menar idag har jag redan:
fixat manikyr o pedikyr.
plockat ögonbryn.
lagat en tröja, en kofta och sytt en kjol.
tvättat och bäddat rent.
duschat och sparytanat.
kollat på två svenska filmer, sandor/ida & en kärlekshistoria. (funderar på o tanka hundtricket & vingar av glas, gillar egentligen inte svensk film men det är såna underbara minnen)

men se, sen som skriver onödiga saker i bloggen får tiden att gå fort (det gick snabbare än 18 min) nu är det CSI till jag slocknar.

imorn. är en ny dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: