Lisa Roivas Träning

beach 2oo9 THE COUNTDOWN


det går bra nu. känns så bra. vet att jag kan lix :)
lika roligt varje gång, idag var det en svettluktande e aa, ni vet, som tog lika mycket som jag gjorde när jag tränade som hårdast, när man sitter ned o har två hantlar o kör bröst. 10-15 kg. starkt jobbat. o då var han inte ens 16 utan såg mer ut som... 30! stackars karl.

patetiskt, faktiskt. sen körde han axlar med skivstången, samma som jag körde på 5 minuter innan.
men sure thing, det är bra o börja någonstans, alla måste ju börja någonstans. kan ju hoppas på att han kanske var skadat eller något.
neh, fy, men jag tycker om o va elak. länge sedan nu. o träning är det viktigaste i mitt liv just nu.


låt mig presentera J, 33 !




beach 2008, rätt bra efter en säsong på Donken i Lindvallen, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: