Lisa Roivas Träning

torsdagmorgon

enda lediga dagen på 6 dagar & jag e uppe med tuppen . tänkte gå & klippa mig faktiskt , tröttnat hårt på kalufsen som bara vill ligga utåt . & Sandra , jag ska spara ut till sommaren , från & med idag ;)

 sen 13.33 går tåget till nyköping <3 kan inte vänta till på söndag , kan inte det :P

körde mitt första stängningspass helt själv igår , kändes toppen men har säkert glömt ngt ;D tack iaf alla för igår , vi e grymma !

manesa på lördag , lite middag osv , ska bli grymt trevligt , tror det kan bli ett toppengäng :D

innan dess är lite lite ansikstmålning på scandiateatern , ska bli jättekul !

kanske baka lite , måste bjuda in släkten på besök oxå :D fast den 19:e tänkte jag ju köra årets fest här , inflyttning/födelsedag .. full rulle som vanligt .. pappa fyller år , sofia , sofie :) sen middag på palace på juldagen kl 19 , jag slutar 19 ... haha , det är som vanligt !

ne , ska göra mig iordning , försöka boka tid på makeupstore den 19:e oxå <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: