Lisa Roivas Träning

bloggen , lever du .... ?

jag lever isf , mer än någonsin :) inte det att jag gör speciellt mycket , bara jag trivs så bra just nu .

trots att håret blev alldelels för kort & foundationen alldelels för mörk så är allt annats så underbart att det väger över .

firade våra födelsedagar igår , inget alls speciellt när man för det första inte setts på hela helgen & jobbar alldelels för mycket för att hinna gå ut . presenterna helt perfekta , supergod tacos . men det var inte kul när han gick upp 4.30 imorse , när jag vet att vi inte ses på en vecka igen ...

men har lite , eller rättare sagt grymt mycket , jobb att se fram emot, bara ledig julafton & nyårsafton på 10 dagar , ett skift på söndag . min födelsedag med fika här & förhoppningsvis lite goda vänner på kvällen :) julafton hos mormor&morfar som vanligt , nu med en MASSA snööö ! juldagen med middag på palace kommer bli guld !!

kväll ska jag bara va hemma , pyssla om migsjälv , se på new moon tänkte jag <3

bilder från helgen ! bakade miljarrrrder lussekatter . sandra&jag var på palace , var typ vi där . julbord hos mor&far :) malin&sofie var hos mig på lördagen o myster o förfestarde , gick till otten sen , men min kamera var inte så välanvänd , väntar på bilder ... ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: