Lisa Roivas Träning

all I want for christmas is you

<3

på riktigt . det enda jag önskar mig i julklapp är att få va med dig över min födelsedag , julafton o din födelsedag. men man kan inte alltid få som man vill & enligt mina planeringar så kommer det fler jular -

tror det var ett tecken när det snöade första gången vi sågs . ja , jag är en riktigt romantiker -

vilken man , jag är helt såld .

men skitblogg , går inte o lägga upp video från jutub . går konstant & sjuger på Mariah Careys verision på låten :D

o när jag inte trodde det kunde bli bättre , på riktigt . är det någon som driver med mig eller ? :D livrädd fan för att det ska gå nedåt igen .

kör skift på jobbet nu , sjukt tungt men jävlar vad roligt !

ne åter till lite pyssel i lägenheten , hoppas på o träffa Malin o Liam sen & sen åter en stängning .

<3

ps . frääääsiga bakgrunden jag hade innan har jag numer som tapet i köket :D bilder kommer , lova .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: