Lisa Roivas Träning

missförstå mig rätt

fick ett gulligt im om att det verkade som om jag har ett förflutet & bla bla bla vad det nu stod ;) iaf, jag har inget förflutet , eller jo , så , nu är det över . kommer sakna det men det var bra så , tack . och jag är absolut inte ledsen , det finns det inte tid för  :)

lite bitter är jag dock idag , halsonda släpper inte . men avsnittet var helt sjukt bra , o för er som inte vill ladda hem / har canal + eller vilken kanal det än går på , snart börjar SVT1 sända avsnitten från början . sen finns det alltid http://www.watchtruebloodonline.com ! toppen !

om en vecka är vi framme i Göteborg & på väg mot Landvetter .... kommer bli så skönt med semester på Cypern i 2 veckor !

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Åhhh vad vi ska härja på cypern! längtar så jättemycket nu snuttan!! Om 1 vecka och ca 18 minuter lyfter vårt tåg ;)



    PUSSILUSS ;)

    2009-08-17 | 17:08:50

Kommentera inlägget här: