Lisa Roivas Träning

jag säger hej & välkommen

hösten är på ingång tror jag bestämt . samma gamla välbekanta doft kring promenaderna från träden, det droppar lite i skallen när man cyklar förbi . detta kommer senare utvecklas till en mer eller mindre outhärdlig stank :/

säger även välkommen till augustifestivalen, RIX FM & alla ''tiggarna'' . det som hör sensommaren till . vem vill inte snubbla på , bli dragen i byxbenet av , terroriserad med dragspelsmusik & döv av allt skrikande om ''köpa blinka, köpa ros?" ? (undrar om dom säljer något nytt finurligt detta år...) nej, jag är inte bitter , glad att jag slipper trängas med folk på stan , se mer fyrvererier än man trodde var möjligt , bli luspank på alla fåniga saker man köper i marknadsstånden & skiiiiiiiitfull för man ska in i varenda öltält man ser .

jag ska ta världens längsta & kallaste dusch, puh , det var varmt i StekLindö o ännu varmare på cykeln hem . sen ska det jobbar schtängning ! o då vet ni vad det innebär ?! 3 dagar kvar !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: