Lisa Roivas Träning

jag e sjuk .

eller lixom såhär hängig .. ont i halsen gör mig nere , minner alltid om när jag mådde som sämst . haft en konstig huvudvärk senaste dagarna , kan va en hjärntumör . känner mig tung i hela kroppen , ingen feber dock . röstar för att jag fått (svin)influensan nu innan vi åker . fint .

men inte tillräckligt sjuk för att inte gå till jobbet , nej nej , det händer inte , haha . men kanske tillräckligt sjuk för att gå hem från jobbet :)

gjorde inte ett smack igår . följde med Malin till Klinga för hon skulle växla pengar till p-plats & sen köpte jag massa godis&chips för mina sista pengar (dvs nästa fylla sker nere på cypern, hahahaha!) o la mig på soffan , satte på slutet på ''Bed Time Stories'' som jag insåg att jag inte sett . och somnade :) har väl sovit en sådär 15 timmar & det var grymt skönt . mer än vad jag sovit den sista månaden skulle jag tro .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: