Lisa Roivas Träning

dagens

Humör: för uppspelt för att sova, för sjuk för att träna :/ för frisk för att jobba, för arg för att njuta
Gjort: vaknade precis
Planer: hämta ut paket, bränna skivor, njuta av sista svenska sommarvärmen, jobba 16-01
Lyssnar på: arga Kelly Clarkson
Bästa: 4 dagar kvar, alltså idag, fredag, lördag, söndag !!! o att det är slappt på jobbet ;)
Sämsta: jag har någon infektion, grönt slem är aldrig bra. men ingen feber osv osv :)
Väder: vackra solsken, men det känns att det är kyligare i luften



jag var så arg igår, var tvungen or inga & beklaga mig till Fia, förlåt att du alltid får höra all skit jag har att säga. men kom bara till insikt när du slutade höra av dig, antar att du fick det sista du ville ha. det är det sista jag trodde om dig faktiskt, o känner mig bara ännu sämre. jag trodde på det du sa, att du tyckte det var jobbigt, men det kan jag inte tänka mig. jag kan verkligen inte förstå. vet hur illa det är o dissa i bloggen, men jag måste få skriva av mig, det är därför jag har dne överhuvudtaget. skulle du komma tillbaka skulle jag aldrig, tack, det är bra så. hade nog inte stått ut en livstid med detdär halvbra iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: