Lisa Roivas Träning

blev kvar på jobbet ...

jobbade över 40 min , lika bra när jag ändå inte kunde komma hem typ . lika bra , orka va hemma & tänka . inte ens ett svar på sms:et kunde jag få . hoppas du får det bra & klarar dig utan mig .

jag är arg , besviken , känner mig grymt utnyttjad . slöseri med tid & känslor .

glömde som sagt cykellysena så kunde inte cykla hem vid 21 för då var det mörkt redan . klart man ställer upp o stannar när det är mycket , o när det bara är roligt folk . insåg sen att bussen gick 23.13 så jag ringde bror så han & syster kom o hämtade mig & cykeln :)

men på riktigt . hade jag kommit hem tidigare hade jag bara ringt . o sen hade denhär kvällen slutat illa . jag kan inte förstå ? hur full av skit kan man vara ? jag kan vekligen inte förstå .




lediga dagen imorn, fixa massa grejjer som vanligt . flytta hylla till Malin & stjäla tillbaka mina täcken o kuddar :P sen är det träning 2 ggr om dagen fram till Ayia Napa . kan ju iaf försöka va fräsh innan ;) nu är det 7 dagar kvar, varav 4 med jobb , 1 med dop & en med tvätt & packning ! det kommer bli GULD Fia, så glad att du övertalade mig att åka med dig ;D





Hotel Barbara Aiya Napa 24/8-7/9 2009

Kommentarer

  • Anonym säger:

    - härliga bilder, får mig att vilja dra från detta land, uh jävla regn !

    2009-08-16 | 23:32:15
    Bloggadress: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här: