Lisa Roivas Träning

är du lycklig nu ?

som jag uppfattade det, dryg & otrevlig . men sen duger jag tydligen fortfarande .

var o badade i gransjönäs andra dagen i rad :) haft berget för oss själva, det vattnet är helt otroligt, man ser rakt igenom . vartm har det varit & äntligen har man fått lite färg igen . helst ska sommaren aldrig ta slut . ska va sol hela helgen & jag jobbar 16-01 :) fint . sen väntar 2 veckor på cypern med, nu är det 17 dagar kvar !

o du som hämtade ut min jacka på Palace dendär tisdagen, hoppas den passade, skinnimitation strl 158 ! vilka idioter det finns alltså . men ta innebär att jag får köpa en ny ! :D

neh, nu ska det ätas frukost & gå till gymmet ! länge sedan sen sist, o nej, jag har inte slutat träna där ;)

Kommentarer

  • The Meanest thing to hit the new West säger:

    Jag har varit med om EXAKT samma ska, nån som plockade ut min jacka o jag får stå där o se dum ut, va kvar tills alla har gått hem o "bevisa" att jag inte hade lurat dom, fy fan! Det är såååå suuuurt!

    2009-08-07 | 23:52:30
    Bloggadress: http://www.stonerrock.com

Kommentera inlägget här: