Lisa Roivas Träning

ut-o-inflyttning på krocko

jonna & sara byter rum till daniels gamla, som bott själv i ett dubbelrum.
daniel tar julias gamla rum, där grabbarna grus bott i en vecka typ i ett enkelrum. dom ska då flytta till 3B över gatan.
maja o karla flyttar ut, maja ska va hemma i sverige till vi flyttar till lägenheten o karla ska ha sina saker i mitt o lindas rum sålänge, till hon flyttar in i sin nya lya den 3:e.
sandra flyttar in i lovis rum, där skrämilie bodde förut. '
dvs imorn får vi 6 nya inneboende. förmodligen bara tjejer. har jag räknat rätt nu. 3 i rummet längst bort, 2 i majas o 1 i sandras. plus att två av jonnas kompisar från götet kommer idag :D

kommer bli grym rulle ikväll på krocko, synd att man ska jobba för adecco på H&M's varetelling 20-00.

   

Kommentarer

  • Rövmor säger:

    Rövas du får inte flytta ifrån mig jag vill inte det ju :( du ska alltid bvara med mig :D

    2008-09-30 | 15:04:50
    Bloggadress: http://l0vis.blogg.se/

Kommentera inlägget här: