Lisa Roivas Träning

ny dag, nya tag

undra hur många gånger jag haft den som rubrik.
gick loss igår på o söka jobb, känns bra. suttit lite nu på morgonen med, ser vad som sker. ska ner på svenska föreningen o skriva ut CV, se om jag orkar gå idag.
har lite andra grejjer o göra med.

handla mat. tror de handlar mycket om näringsbrist med. det blir inte direkt gormetmiddagar när man är 19 pers som delar kök. igår när jag kom hem halvt döendes från jobb var de tre som lagade mat redan.

ladda på mobilen. jag hatar kontantkort fan.

komma iväg o träna o sen bestämma vartfan man ska fortsätta. jag avlider långsamt av inaktivitet, van att cykla 2 mil till jobb hemma i sverige lix, bara det.

sen är det mycket annat runtomkring just nu. någon som strular till de som gör mig upprörd och det som är på torsdag som jag inte kan åka på. vågar inte ringa dedär samtalet som jag verkligen behöver.

jag vet inte vad jag försöker bevisa, men tack för allt stöd igår, verkligen, vi vet vilka ni är :) antingen kommer jag hem eller ger det en chans till.

neh, nu är det dags att göra sig iordning för dagen. och jag går inte till jobb för 104 kr idag. glöm det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: