Lisa Roivas Träning

kära dagbok.

varenda helg säger man att man ska ta det lugnt.
fredags var på på åpenbar o lördags på longboardtävling o förfest.
det är inte det egentligen, tag de chill me drickan, inga fler skador eller cp-dagar efter, o det är inte ångest heller, de har man inte i norge, utan att man ligger en hel dag, med pizza, chips, dip o igår oboy o bara degar framför tv:n o datorn. plus att jag sov 3 tim mellan typ 17 o 20 så jag inte somnade förrän 02 igår, vilket nu gör mig. trött.

men hey vilket gnäll. kära dagbok. inatt drömde jag underbara drömmar.

o alla har inte gått till jobbet ännå :) men nu måtste jag städa o diska innan jag gör mig redo för jobbet igen :)
jag råkade hålla mig lite borta igår på städdagen. fast det handlade mest om att jag inte ville lämna den urblåsta luftmadrassen uppe på vika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: