Lisa Roivas Träning

idag har jag varit sjuk

typ.
sökt jobb nere på byn, härligt.
shoppat lite me o höll på o pierca mig, fast de va lite väl dyrt så jag sket i det, men de hade varit really najs o göra det.
färga håret kanske, eller klippa sig då?
eller fiiiiiiisk tjejer, fan va kul vi skulle ha :D

nej. men livet är en fest igen. kalas för skrämilie imorn, som har mage o lämna oss.
o vip/mtv på lindas esprit på torsdag, lite fri mat o dryck o shopping på de blir nog grymt.

lunchade på TGIF me fia idag, träna me maja snart, o en öl på förhoppningsvis nya jobbet ikväll.

men fisk, för sure. äckligt kallt kommer det bli iaf :D

Kommentarer

  • Jenny säger:

    heeej!



    till att börja med, förlåt.. känner mig som värsta stalkern (haha!) men jag hör mig för lite med folk som bor i vårt kära Oslo hur det är med jobb & så? lättillgängligt?



    förresten, såg att du är från Norrköping! jag med.

    word.

    2008-09-16 | 22:28:42
    Bloggadress: http://jennysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: