Lisa Roivas Träning

I en annan del av Oslo

dåligt med uppdatering, men inspirationen tryter.

vet fortfarande inte hur jag ska jobba denna vecka, men vet att jag måste skaffa mig ett sånt passerkort till byporten shopping :) så jag kan åka hiss till omlkädningsrummen utan att behöva fråga någon.

får se hur dehär blir då :P kanske trångt, men kan man tränga ihop sig i ett solarium tror jag det ska gå ! egentligen är det inte så mycket o fundera på eftersom vi redan sagt ja. så det blir till o säga upp rummet, kommer göra det imorn när man är världsmästare på o skjuta upp saker o ting. dom kanske har TV-kanaler o internet. vi har det inte, fastän det ska ingå, för vi tror SweFo är svartlistade i hela Oslo. det händer lixom inget hur mkt vi än tjatar.

men så skönt det ska bli. slippa, slippa, slippa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: