Lisa Roivas Träning

gårdagen i korthet

kaffe i farten till o från duschen. bra början lix. 2 bananer till lunch, skoja inte hungrig när jag kom hem.
fick iofs mintt paket från sverige som min bror skickat, mina linser, äntligen, slut på nörderiet i glasögon. fast jag har varit söt ändå så är de inget jag trivs i.
därför blir de inge kaffe i farten idag, ska fan sitta här o chilla ett tag till innan jag går ut. need some more music.

sen mest cp som hände igår, ringde en norsk pige på min mobil precis när jag satt mig på t--ban efter ha skrivit på mina papper på banken igår morse, som tyckte ja skulle bli franshisetagare för big bite (ngn som hört talas om det?) att jag var perfet för rollen, trots att jag förklarade för henne att visst, jag har en juste bakgrund, men jag har ingen som helst chef-eller ekonomiutbildning. visst,  en utbildning är bara ett betyg på papper, men ändå tycker man. men de behövde jag verkligen inte, utan jag skulle bara se till så att restaurangen fungerade.
hon förklarade lite kort om deras koncept o affärside o sa att de var ett etablerat företag i både norge, sverige o danmark (ngn som fortfarande hört talas om det?) o det lät ju jättekul.
det enda var att som franshisetagare var jag tvungen (o de vet ju jag med vad det innebär) att gå in med 150000 kronor som jag själklart kommer få tillbaka c:a 30000 per år.
eh ? va ?
absolut kan de va seriöst, men de kändes så jävla oserious bara, att hej, här tar vi det över telefonen, ja hörr knappt va människan säger, enda erfarenheten jag har är 5 år på McD. men alla deras bästa var unga tjejer mellan 20-25 år.
iaf. hennes chef skulle ringa mig på min lunch, vilket han inte gjorde. men jag fick en riktigt snygg adobeacrobat presentation av förtaget på min mejl.

är de någon som är intresserad av att se den, är de bara att kontakta mig ([email protected]).
jag skulle i vilket fall som aldrig satsa pengar i ett företag i norge, känns bara jävligt dumt.

ne, nu är de dags, ska ut o gå. va ute i sognsvann me maja o laura igår, gick i skogen runt en sjö o de va så skönt att nu måste ja gå ut igen. inte för att ja hinner ta t-ban i 20 minuter dit ut, men karl johan o horgatan i city får duga. de regnar ute iaf så de blir ingen längre tur.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    lista



    Hur gammal är du?



    Vad gör du i Norge?



    Hur många har du haft sex med?



    Vem var bäst?



    Hur bor du i Norge?



    Vad jobbar du med?



    Är det bra betalt?



    Vilken ställning är skönast?



    Får du alltid orgasm?



    vart ska killen helst komma?



    Poängsätt dig själv på en skala mellan 1-10 där 10 är bäst:



    du själv i sängen:

    din lägenhet:

    din städning:

    ditt humör:

    2008-09-09 | 15:58:43

Kommentera inlägget här: