Lisa Roivas Träning

ganska så trött

men ruggigt glad :)

mitt frågetecken knapp har typ slutat funka.. tappade datorn i golvet i förrgår. tur att skiten från scheissebillisch höll :D

de va grymt kul o jobba igår, känner ju de flersta där redan. allmänt yr som vanligt, men tyckte jag fixade de rätt bra. men gud för o lära sig menyerna o bordsnummrena. fast som sagt, ska man bli bäst får man satsa lite.
kruxet är ju att jag inte vet hur det är o va ny på jobb. 5 år på samma ställe ger gamla vanor, saker som man kan utföra i sömnen.

o hej, jag behöver inte köra underarmar eller fingrar på jobbet :D



blir det bättre än såhär, grr. T.I har man lyssnat på i eveigheters evigheter, o rihanna är alltid bäst. men jag undrar om de va dedär klippet sandra menade som va så grymt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: