Lisa Roivas Träning

du kan va

haha.
men nu var det gjort iaf, adecco kan suga min.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    rekommenderar att fixa ett innan flytt?? haha, du är den första som säger det! alla säger "neeej, jobb fixar sig när du flyttat hit!". ah, men det kanske beror på vad man har för förutsättningar & hur kräsen man är.



    du skrev något om adecco såg jag.. är du inskriven där? (eller har varit..) har du fått jobb genom dom förut? något att rekommendera eller är det kanske bättre att söka på egen hand.. fan. många frågor nu, haha.. bare with me! ;) Kram

    2008-09-17 | 19:45:24
    Bloggadress: http://jennysoderberg.blogg.se/
  • Jenny säger:

    gaahaa, låter som att man "kan kräva" hur mkt man ska ha i lön? gaaaalet. vilken tur för dom att jag är tjejen without a clue då. inte lika tur för mig kanske :)



    har du fått jobb på någon bar/café? sjukt kul isåna fall & hoppas du trivs!

    jag har även hört att om man är svensk tjej i Norge så är man oftast omåttligt populär.. åsikter? erfarenheter? :) springer det norska pojkar efter dig dagarna i ända? måste vara sjukt jobbigt.. inte! haha. eller ja, det beror väl på om det är hunks eller not so much hunks som springer efter en också.



    nej, nog babbel för min del! jag är sen. ska iväg till jobbet & ligger ungefär 20 min efter i schemat. som vanligt. :) Kram!

    2008-09-18 | 20:21:25
    Bloggadress: http://jennysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: