Lisa Roivas Träning

äntligen har de börjat borra igen

de håller på o renoverar kebabstället vi bor granne med, men så lyhört de är här så låter de som att de är o borrar i rummer brevid. o slår med hammare. o slägga. o jag vet inte vad, hela veckan nu, så irriteranade.
lika irriterande som min kabel som är borta, nu är jag sne fan.
dags o göra dig iordning.



ikväll är det tydligen fest med massa innebandykillar, eller om det är therese jobbarkompisar :D whatever, maja påminde henne om att säga till dom att raka pungen, haha. kan va skönaste tjejen, efter emilie såklart, men hon har ju åkt now....
men maja sa precis att hon va så stel, hon o jag har börjat träna nu iveckan.
jag ska ju då ha privat träningsvägledning kl 19.30. en fredagkväll. men de va jag själv som bokade det :) får se om jag går efter det.
annars funkar ju en öl på rett in med rätt sällskap, haha.

Kommentarer

  • balle säger:

    raka pungen så du kan suga den ja...jävla fnaks fan...cant turn a hoe into a house wife, hos don't act right

    2008-09-20 | 03:33:48

Kommentera inlägget här: