Lisa Roivas Träning

2 timmar och 14 min kvar

sen slipper jag detta.
idag har de rivit upp golvet før att fixa en fuktskada. som blev till før 7 år sen. det stinker hær nere, så jævla æckligt.
o før att suga upp vattnet, då før 7 år sen, hade de anvænt bløjor. de tyckte han jag jobbar ihop med va jættekul. han ær 35 år.
jag ælskar skor, men de finns så sinnes fula att man dør. o vissa skor, ofta dyra, italienska skor, luktar verkligen døtt djur. eller bensin. eller bara jætteæckligt. fia tyckte tillomed jag luktade nya skor en gång nær jag kom hem.
då luktar jag hellre mat.

læste en artikel på aftonbladet.se, kanske ær det før jag har slutat æta mcdonalds jag gått upp i vikt, haha. eller ner. eller hur det nu blir. laura kør ju på den dieten, verkar ju funka. men jag tror jag blir dum i huvudet av ovarierad kost. ska snacka me henne på sats om vad som ær bæst før mig idag. vill ju bara se ut som jag gjorde førra våren, væltrænad.

nu ær høsten hær. ska bli 20 grader i sørlandet, men oslo lær va lika pisskallt som vanligt. o jag ær kaffesugen.

Kommentarer

  • lena säger:

    Nämen hej!

    Japp här e ja =D

    å nu e ja hemma i norrpan för en stund.. rätt nice.. Får lite gott käk här hemma, träffa lite polare! och imorn blir de big party!! yeah!!

    2008-09-19 | 18:39:27
    Bloggadress: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: