Lisa Roivas Träning

now you can't give up

haha, illa, 4 dagar sen senast o har inget vettigt att posta.
har nickelback- gotta be somebody på hjärnan. ...
Looking for a diamond in the rough,
Because you'll never know
When it shows up,
Make sure you're holding on
'Cause it could it be the one,
The one you're waiting on

kom precis från krokodilen som jag gick till direkt efter jobbet kl 21 för o pussa på fias söta bröst o hälsa på pelle från bulgarien/uppsala som flyttat in i Luulas gamla rum :D den är sjukt ball, världens är för liten. Luula bor numera i min gamla sönder* säng, haha. easy on, den var så när jag flyttade in :D

för jag bor nu inte längre där, är precis nyinflyttad, sen igår, på thereses gate 51 uppe på bislett, fint som bara den. ska ta kort på utsikten o lite på lägenheten när ni la se senare.

jobbar mycket, hela kroppen värker o jag har sträckt skinkan av springandet i alla trappor. idag har jag dock mest druckit kaffe, så de lär ta ett tag innan jag somnar.

mkt o göra imorn, som vanligt när man är fri, men de ska bli kul. ska lätt iaf börja med att ladda på telefonen :)

ne, nu ska jag på riktigt kolla på bilderna från Bulgarien 2005 o göra ett album på FB. nördigt värre men sjukt kul, har tre CD-skivor med mina o petras bilder !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: