Lisa Roivas Träning

madagaskar 2

var uppe med tuppen igår med syster yster, ner på byn o sprang i alla affärer. lite lunch på egon, en tur upp o kika på slottet o vaktavbytet o sedan gick vi på bio o såg madagaskar 2 på den alldeles nybyggda bion Ringen. asball o sjukt stor salong, grymt bra ljud o bekväma stolar, synd bara att filmen inte ens var hälften så bra som 1:an. men men, med gott sällskap o gott godis (hittade en godisbutik som faktiskt sålde mer än 10 sorter och några av mina favoritet igår för 11:90 nkr, det är billigt!) så är alla filmer värda o se !
sen åkte vi hem o lagade tacos, fullständig kaos i köket när oskar o petter skulle laga mat samtidigt som maja, fia, martin, nicke, syster och jag ! sen att stackars käck fick stå o äta för vi inte har några stolar var ännu roligare. lite poker med utlägg på det, man kan tro att det var med livet i insats, haha. men det var kul kul kul.
lite mer film på det, crazy/ beautiful, syster somnade på soffan. maja och jag slängde ned en madrass på golvet o där har jag sovit som en kung inatt, inte ens frusit, haha, du kunde med stannat över... ;)

idiotjävel som ringer mitt i natten då, sorry, men jag blir så sne, har på mobilen för jag måste ta alarmet. du vet att jag delar rum med någon o nu sov även min syster där. det var säkert superviktigt kl 04 inatt...

ne, nu ska jag ta en snabb dusch, väcka syster för nya äventyr i m f Oslo. njuta, det ska jag göra !






låt från andra filmen igår, så fin, den är till dig. vi är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: