Lisa Roivas Träning

låt den rätte komma in


såg på den igår, när jag kom hem efter 10,5 timmars jobb.
maja sötaste o petter hade skruvat ihop hela sängen, som vi fick leverarad till dörren efter ett äventyr på Ikea i förrgår !
det blev dock ingen reptilpark, kanske tar det i helgen, om min syster kommer ! :) metn jag köpte en pälsmössa, fejk, högst oväntat. det är ganska ful men varm. ett par shoes till samlingen o lite smågrejjer, fick en underbar dag med er iaf.

det händer faktiskt ovanligt lite här i Oslo, skönt o bara mysa o jobba o träna. dock blir det mer av det ena än det andra.

jag vet inte riktigt, men förut så hade jag så sjukt mycket att blogga om, om nu skriver jag knappt någonting någonsin, tycker alla inlägg handlar om samma sak. det är inte att jag inte gillar att blogga längre, men när jag väl får tid o sätta mig här så har jag glömt vad det var jag ville skriva eller vad det var som har hänt idag. oftast där man är har man varken tillgång till dator o har man det finns de inget internet (ala svenska föreningen). men men, blogging är inte livet, fast det är kul. som dagbok eller bara för att jag tror vi alla är lite exhibitionistiska av oss i olika stora grader.

ne nu ska jag dricka mitt varning-för-sump-kaffe o slänga i mig lite flingor innan jag flyger iväg till gymmet !

o du. kan va bäst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: