Lisa Roivas Träning

kukkeliku

sitter i köket o lyssnar på tvättmaskinen jag precis satt igång. körde den inte på skånevask (som jag kan tänka mig på svenska blir typ skontvätt eller va man kan säga) för adam o henkes skull (som förövrigt har skånskalektionen 2 ggr i veckan á 300 nkr per vecka, man kanske ska lära sig).

det är mulet i oslo, men varmt o skönt i lägenheten, om man jämför med kroko där man förfryser allt när man tar klivet utanför sovrummet. förutom numera pelles rum, som även fungerar som en frysbox.

har inte riktigt förstått mig på perkulatorn som finns här, jag föredrar ju då kaffebryggare. jag vet inte vad man kan göra för fel, men något har jag gjrot två morgonar i rad nu, för kaffet är fullt med sump.

skulle förklara sump för nån norsk på jobbet igår, det gick inge bra.

o förövrigt så stillar kellog's special k din snophunger :D står det på majas paket ialla fall :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: