Lisa Roivas Träning

köttbågar ?

hade precis en diskution om hur äckligt köttbullar alltid luktar när man har dem i kylen. typ prutt ! komäven in på andra saker som luktar väldigt äckligt, ostbågar. o helt plötsligt har vi uppfunnit den ultimata sjukt äckliga lukten, köttbågar. det var roligt när vi snackade om det iaf :D

 +  = stinkbomb !

usch va tråkigt man kan ha :D o inget varmvatten har vi heller, dock duschar Maja loss nu o jag hör inga skrik om kallvatten, så man kanske kan duscha här iaf. hade annars fått fly ned till apan o duscha innan jag ska möta syrran vid tåget kl 21. hade tänkt o ta henne till egon för att spisa, men sen kom jag på att det kanske inte var någon bra ide, o då är risken stor att det blir McDonald's istället ! har inte ätit det sedan jag var hemma i Sverige sist, då Mahrsa gick loss o slängde BigMac på min o Bempas bricka, haha :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: