Lisa Roivas Träning

it's not even funny anymore

bla bla. knappt sovit inatt, vet inte varför jag inte stoppade i öronpropparna direkt...
kl 05.39 är det någon som står utanför deli deluca o har långtråkigt, roar sig med att trycka på vår porttelefon. väldigt mycket. den borde man hänga av varje kväll :S
sjukt trött är jag iaf.
blev en öl efter jobbet med maja, fia o petter. sen kom käck men hade glömt legget hemma o fick inte komma in. han trodde han skulle jobba på electro-mässan i lilleström o var förbi mitt jobb o snodde min kamera, men så var det ju på thorn hotel brevid :) synd, jag ville ju lixom gå dit, hade varit asball, så nördigt.

sen chips, godis o film (deception, verkar sjukt bra !) blev till en sovande Lisa på soffan.

vaknade nyss o insåg att jag glömt o tvätta mina arbetsskjortor, haha. får väl blåsa dem eller stryka dem torra. de gör inget om de är blöta säger ni, men HEJ wet-t-shirt-contest.

det är jävligt synd bara. jävligt synd på en så underbar människa.

nästa vecka. ska jag inte jobba 50 timmar :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: