Lisa Roivas Träning

ge mig lite mer kaffe eller nååå

här är det dåligt med 'I en annan del av köping' o i vårt rum luktar det brun-utan-sol.

idag är det mulet i Oslo, typ helt svart o säkert 5 minusgrader.

hoppas lönen har kommit, behöver en ny gul mössa. den andra försvann någonstans på bussen mellan stockholm o oslo.







men helg är det åter igen, o ledig är jag för första gången sedan jag började på Egon :) förutom helgen jag var i sverige.
om jag inte ska iväg med Sandra o jobba för Jägermeister, som hade varit så sjukt kul, så blir det en riktigt trevlig helg.
får övertala männen i huset att vi måste dricka lite öl alternativt något annat ikväll o umgås o imorn är det kalas borta på 3B.

söndag ska jag till elisabeth från jobbet o hennes man o äta hemmalagad pizza :) massa från jobbet som ska komma.

ne, nu är jag i ett sjukt stort behov av musik ! ny musik !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: