Lisa Roivas Träning

världens kanske segaste kanske veckor

nästa gång ledigt till helgen lix. förra veckan jobbade jag 60 timmar. 60 timmar. fast de va inte så himla jobbigt ändå.
kristofer messade igår 'hej, kan jag komma o glo på hockeyn hos dig, jag har inte 6:an'  tyckte jag var skitkul. behöver jag tillägga att jag var övertrött o fnissig efter malin, sofie o irnel på jobbet, o att jag sov typ sista halvleken ? vilken viktig match de måste varit o att sverige skulle vinna hade man nästan kunnat lista ut va ? :P

idag har jag massa saker att göra, men fråga mig inte varför jag är uppe när jag somnade vid halv 4 inatt.
handla mat, träna o sola, färga håret som växer som jag vet inte vad, inte länge sen malin t färgade uppe i sälen.
hämta min cykel som äntligen är hel o fin, däremot blir jag 1000 spänn fattigare

sen ska jag, hör o häpna, som sagt att jag aldrig sätter min fot på filmstaden, jobb 16-01 :) haha. så kom förbi o säg hej, lättare än till klinga.
iofs, om jag känner migsjälv rätt kommer jag övertala tobbe att sätta mig i kök :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: