Lisa Roivas Träning

tvättning 7-12

av kläder alltså.
insåg att jag skulle behöva tvätta oftare, gah, va mycket klädet, handdukar, sängkläder. hittade tillomed bikinis längst ned.
men det är så tråkigt o jag har så mycket kläder.
köpte mer igår ;D haha. men köpte viktiga grejjer, som träningsbyxor o ja :) eh. jeans ? är det ska bli 25 grader på torsdag.

o jag är så jävla ledig tillomed fredag så det finns inte :) skönt. måste bara ringa tobbe på jobbe o informera honom att maja kommer på torsdag istället. fick ett erbjudande som jag inte kunde tacka nej till :P

ska puta av dedär förnstera som behövts putsas i kanske ett halvår nu (tur att ja bara varit hemma i två månader ;) o dammsuga, sen ska jag gå o sätta mig i solen med jenna !

I am om fire.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: