Lisa Roivas Träning

the lammkött goes vild

haha. fanns ingen hejd på det igår, o det var så roligt. elin på gotländska:
'o när jag kommer tillbaka så sitter du o snackar med han !'
haha. snacka o snacka. antingen gjorde min skönhet (?!) honom mållös eller så hade han ingen vettigt att säga.
en såndär snygging man får ögonkontakt med, han går förbi fler gånger, sista gången mumlas det något om wasa. o sen kommer han tillbaka igen ! visst, smickrande, o sjukt snygg var han, men wtf lix ? ledsen o säga det, men skönt att du gick när du iaf bara satt där. som en bit lammkött. stor, vältränad, sexig bit. kött.

det roligaste var när min brors bästta komis kom fram o klängde lite. o babblade om allt a la blondin på fyllan ;P nerå. hans syster bor tydligen våningen över mig i mitt trapphus o han brukar va där ibland (creapy?!) synd att min bror inte var med, ska ringa o skrika på honom idag :D

galen kväll var det iaf, grymt kul. jag o malin mös på wasa först, träffade emelie, sen när allt folk börja droppa in, gick vi, hon började jobba 9 idag (stackarn, ja e så grymt ledig idag med:P) o jag ringde elin som satt på trädgårn. sen skulle de till wasa, men det var sån jävla kö (hatar kö!) o jag var på tok för spiknykter så jag åkte hemåt.

Kommentarer

  • Ejlin säger:

    He he he. Erfaret kött är lite bättre eller vad säger du ;)

    2008-05-30 | 12:27:43
    Bloggadress: http://ejlinw.blogg.se

Kommentera inlägget här: