Lisa Roivas Träning

männen i mitt liv

på väg hem alldelels nyss (ja, jag sov inte hemma inatt) när jag står vid rödljusen vid bibblan, försöker balansera min alldelels överfulla latte, stå i mina snygga dock vingliga (för de är för stora) vita pumps o bära min alldelels för tunga väska på axeln, ställer sig det en kille lite alldelels för nära brevid mig o jag tänker 'va fan är det nu för fel på honom' innan jag hinner se att det faktiskt är någon jag känner.
så himla läskigt, men jag tänkte verkligen så o han sa att han visste att jag hade gjort det. för det är det man gör när någon kommer lite för nära.
men tänk om det inte hade varit jag då, för vi har väl inte setts på ett tag.
men han kanske är en sån gambler att han tar den chansen ;D
anyhow. passa inte alls ihop med rubriken.

idag ska jag bränna pengar på ingenting. bara känner för det. hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: