Lisa Roivas Träning

magiska magiska piller

image801jag älskar verkligen o knapra medicin. som hjälper. för då vet man att man blir bra, frisk o kry. jag menar, nu har jag hostat i säkert en månad, mått finfint i övrigt, men det är lixom störande att hosta o hosta.
som nu, hittade nåra piller mot rethosta hemma hos mami&papi igår, o känns redan som om jag hostar mindre.
fast jag är en sån person tror jag som man kan ge placebo o sen mår jag bättre ;)
sweet !

nu ska jag ut och powerwalka (eh, va ?) i solskenet.

rökandet går bra med, eller det utebilvna, kl 11 idag har det gått 1,5 dygn. fast gå från 5 till 0 är kanske inte ett så stort steg. jag mår iaf bra, itne sur o tvär eller huvudvärk. sweet igen ! :)

kom igen nu, britt-marie, kör för faan ! 

Kommentarer

  • Ejlin säger:

    Men du, när du nu blir frisk igen, TA INTE DEN DÄR CIGARETTEN DÅ! Nu har du ju halva inne om ambitionen finns att sluta röka!

    2008-05-20 | 17:52:57
    Bloggadress: http://ejlinw.blogg.se

Kommentera inlägget här: