Lisa Roivas Träning

jag måste hälsa till morsan !

jag undar när jag ska sluta hosta, är lite trött på dehär nu. eller inte lite. mina grannar måste tro jag håller på i lungcancer, vilket jag förmodligen gör.
gårdagens dyngmojje:
-går det bra med 106 kr, för annars måste jag ta det på kortet ?
-ne, 110 är det som gäller, annars kan du ju beställa något annat ...?
försöker jaag snällt.
-aja, men va fan, kom igen, va lite skysst då, det blir bara dyrare för dig för du får betala 4 kr per transaktion iaf !
jasså får jag, det hade inte jag någon aning om, vart står det på lönespecen ?
ibland borde man fan spela in alla jävla idioter !

Kommentarer

  • Ejlin säger:

    ÅÅåååh skicka in till tjuvlussnat.se!!!!!!

    2008-05-18 | 14:45:51
    Bloggadress: http://ejlinw.blogg.se
  • parutta säger:

    haha. det måste va kul ändå att jobba på donalds.
    och det är ju en bra erfarenhet. tas allvarligt sägs det.

    2008-05-19 | 10:42:12
    Bloggadress: http://parschi.blogg.se

Kommentera inlägget här: